Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Sunny day

Skrivet:    ·  Vardag
Rätt gött att få i sig lite lunch. Fint väder ute och oxå, så passade på att sitta ute i sola lite :D
 
Det där med engelskan är lite förvirrande med dessa verb och samanhang... Det jag behöver träna på mest är att prata engelska men det kan man ju inte göra med någon eftersom det bara är jag som läser just engelska A. Kan ju inte äns läsa högt för mig sj eftersom det är dö tyst i klassrummet. Finns ju ingen stans att ta vägen heller. Altenativet är la at gå ut och sätta sig ngn stans, men det får man la inte heller göra.. Och jag orkar faktiskt inte läsa mer engelska när man kommer hem när man redan har pluggat det i 7 timmar haha xD
Bara att fortsätta kämpa!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design