Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Snart tbx till värmen!!

Skrivet:    ·  Vardag
När det är sådant här skit väder så längtar man bara tbx till värmen! Var exakt ett år sedan nu!! I dag när jag gick upp i morses för att dra till jobbet så var jag inte alls motiverad! Men man tjänar ju en slant och då kan man ut och resa igen!!! Har bokat en resa till Egyptien med Rickard och hanns vänner, så det blir att man drar iväg 25 November :D Men just nu så avråder dem att åka dit pga av allt grig och skit :( Så vi får se hur det blir. Men jag ska iväg iaf!! Får bli en sista minuten resa i så fall ;) 
Jag är lite smått avundsjuk på mina vänner Ella och Amanda som göttar sig i Italien nu :( haha!! 
 
Men men. Nu blir det att dra iväg och grilla med Rickard familj ;)
Men måste även säga att jag är världens stoltaste vän för att i dag tog brud KÖRKORT!!!!!!!! Grattis igen Sofie <3
 
Jag och Mandis på Mallorca
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design