Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

"Rubrik"

Skrivet:    ·  Vardag
Go kväll! Nu har vi kommit hem till Rickards place igen efter att ha vart hemma hos mig och firat mammsen :)
Nu äntligen har hon en egen sport t-shirt så slipper hon ta min ;)
Det bjöds på god mat och en supergod tårta, men insåg att man kanske käkade lite för mk av det goda xD Som jag alltid gör ;) Men jag bloggar om det i morgon då det kommer upp lite bilder :)
Nu blir det sängen för att orka med en till ledig dag hemma hos älskling. Men nu tog jag faktiskt med gitarren hit så lite finns det ju o göra nu ;)
Får la även bli en prommenad om vädret tillåter. Ska inte träna nu i veckan fast jag inte hade några problem med halsen enligt vård centralen, men det kanske blir en tur till simbassängen senare på dagen så att jag får bearbeta ryggen lite! Ska även få med Rickard tänkte jag ;)
 
Pöss
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design