Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Klart att det är okej!

Skrivet:    ·  Vardag
Nu landar jag hemma igen! Hade lite grejjer att fixa som att lämnda lite nya skor till bror så slipper han gå barfota!
Skulle ju bli en springrunda när jag kom hem var det ju planerat. Men blev sittande i telefon ist och nu är det för mörkt för att springa i skogen haha xD 
 
Jaja, blev att spendera lite tid med John i dag efter skolan på Pims där vi käkade lite. Skönt att höra att han mår bra och går bra för honom på alla håll hehe ;) Skönt att få skratta av sig lite! Vet nu att ni tycker att man kanske inte ska träffa sina ex och så. Men för mig så mår jag bra inombords av att man kan träffa dem utan att det ska bli värsta dramat! Man vill ju veta att allt är bra och detta säger jag nog för alla: Man bryr sig ju fortfarande om varanda när man har spenderat några år med varann! 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design