Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Falköpingscrusingen 2013

Skrivet:    ·  Happy time with Friends!, Vardag
Ja då har även denna crusingen varit! Det är ett litet tecken på att sommarn snart är över :( Har faktiskt inte vart så mkt crusande för min del i sommar ju... Lite tråkigt när man har en fin bil hemma som man inte äns har lånat av pappsen!
Men jag Rickard, Emma och hennes pöjk och deras vänner drog i väg i deras bil till Falköping där vi först fick lite krångel med bilen xD Så det ska va med andra ord ;)
Det första vi gjorde när vi äntligen kom in på ströget var att stana vid vägkanten där vi fastnade en lång stund med alla Tidaholmare xD Och pinke paus som gick sååååå bra!!!! Aja, lärt mig ngt nytt tills nästa gång iaf.. Att man kanske inte riktigt ska lägga sin mobil bredvid sig när marken lutar lite snett nedåd :S HAHA! Fail!
 
Men natten slutade med skoskav och både jag och Rickard däckade i bilen typ 3 timmar innan man kom hem! Sen var det redan morgon haha!!
 
 
 
 
Och jag fick lära mig spela banjo :D!!!!! Men våran snygge chaffis!
 
 
Har knappt kunnad gott i mina arbetskor pga, alla sår xD
Lite häng i bagaget är aldrig fel ;)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design