Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Paket paket paket :)

Skrivet:    ·  Fashion, Vardag
Äntligen kom mitt efterlängtade paket! :) Jag vad kan det vara i detta tro? Ja ni tjejer vet ju, men ni killar som är lite efterblivna så är det faktiskt löshår ;) Har ju alltid sagt att vara naturlig är ju finast att vara, men just nu så känner jag, när det är bal och allt i helgen, så vill jag faktiskt ha normalt tjockt hår då jag tappar mitt just nu :( Hoppas jag även får svar på proverna jag tog förra veckan så att jag vet varför och kan ta några pills för de. Vill absolut inte bli flintis :S
Men på Fredag så ska Sandra på Headlites fixa i mitt hår och även färga lite :) Kommer såklart lägga upp förvadligen sen ;) Så ha tålamod! Jag kommer bli snyggast i stan, och på balen såklart haha :)
 
♡Emilie♡
Skrivet: 2013-04-24,  kl. 15:03:32

Haha sambon vet precis vad det är eftersom han får massa mejl från rapunzel efter att han beställde löshår åt mig :G hahaha!

Svar: Haha klockren xD A det är bra de! Viktig grej som killar ska ha koll på ;)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design