Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Ovanligt!!

Skrivet:    ·  Vardag
Vet inte vad det är frågan om, men fick något panik när jag skulle lägga mig igår. Blev yr, illamående och det stack i bröstet! Fick panik och vågade verkligen inte somna. Tänk om jag skulle dö? Ne det vill jag inte vara med om igen.. somnade till slut. Det är inte första gången, är det panikångest? Inbillning? Ne detta orkar jag inte med längre...
Så dagen spenderas framför datorn med PPL och glass. Blir även en lite städning av rummet nu när man har tid!
 
♡Marlene♡
Skrivet: 2013-04-15,  kl. 16:32:29

Låter som panikångest ja, brukar uppstå när man har stressat mycket även om det handlar om inre stress. Skriv upp saker du ska göra och bocka av dem en efter en. Ha ett anteckningsblock vid sängen att skriva på. Jag har haft attacker dagligen och får än idag då och då men de går över efter en stund.men det du ska tänka på är att det går över och du kommer inte dö. Andas med magen och tänk på något härligt minne :)framför allt våga prata med någon om hur du känner om saker som tyngre dig. Jag gick hos en kurator ett år och det var det bästa jag gjort. Njut av livet, det går inte i repris!<3

Svar: Ja det måste nog vara det! Men fattar inte riktigt varför eftersom jag upplever sj att jag inte har något att stressa över. Men jag ska ta mig tid ock skriva ner och bocka av, så kanske det blir bättre! Tack vännen <3
Hanna Lenngren

♡Frida syrran♡
Skrivet: 2013-04-15,  kl. 17:57:51

låter ju som det jag har :( men jag tänker på detta hela tiden och kan inte vara ensam NÅGON GÅNG :(

Svar: Ne jag förstår verkligen nu hur du känner det. Men vi får ta någon dag och boka tid så att vi kan prata med ngn <3
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design