Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Killars kärlekslögner

Skrivet:    ·  Relation
Tror du på allt han säger?  De kanske du inte ska göra. Vad menar han egentligen? Känner sj att detta stämmer ganska bra oxå ;) Känn er träffade boys!
 
"Bussen var sen"
Hittade inte min skjorta. Sedan tar det faktiskt tid att få håret att ligga så här perfekt jag-bryr-mig-inte-rufsigt oxå
 
"Mitt batteri dog"
Jag hörde inte mobilen... Eller så valde jag att inte höra.
 
"Du ser inte alls tjock ut i den där kjolen"
Kanske ser du tjock ut, kanske inte. Jag bryr mig inte.
 
"Japp, jag har städat"
Om att gömma högarna med gamla otvättade strumpor under sängen kan räknas som städning, så visst.
 
"Den är perfekt"
Privar du en klänning till så orkar jag inte mer.
 
"Dina kompisar är toppen"
Och i alla högsta grad när de börjar snacka om barn och förlovning, kryddat med menande blickar åt mitt håll, då är de aldeles fötjusande.
 
"Megan fox ser ganska alldaglig ut"
Precis som Channing Tatum inte är något vidare.... Eller hur?
 
 
"Jaha, vad intressant"
Pratar du fortfarande?
 
"Mitt ex var dålig i sängen"
Hon var helt ok, till och med fantastisk. Men om jag säger det finns risken att du berättar att ditt ex var en muskulös sexgud som du aldrig kommer att glömma.
 
"Nej, jag tog bara en öl igår"
Plus fem, Plus en halv flaska vin.
 
"Parmiddag med lena och Stefan? Absolut!"
Skjut mig!!
 
"Vi kan prata om det senare"
Hoppas ämnet snart är glömt.
 
"Du borde gått ut med tjejerna"
Jag ser en solklar win-win framför mig. Jag kan ligga hemma och slappa framför tv:n för mig sj ikväll och nästa gång jag ska ut så kan inte du klaga.
 
"Gillar du min nya tröja?"
Jag är verkligen i behov av lite bekräftelse nu. Du tycker väl om mig?
 
"Du är väldigt... kännslig"
Antlingen är det PMS på gång eller så är dy helt galen.
 
"Alla killar kollar på dig hela tiden"
Snälla, säg att du bara har ögon för mig.
 
"Vi kanske borde ta det lite lungt med vår relation"
DU borde ta det lite lugnt.
 
"Nej, du har inte gått upp i vikt"
Jo, kanske. Men du ser strålande ut ändå.
 
"Nja, jag tänker inte så mycket på hur hon såg ut"
Hon var sjukt snygg
 
"Din mamma är jättesnygg"
Nu vet jag hur du kan komma att se ut i framtiden. Det känns sådär.
 
"Ingentig är fel, jag mår bra"
Du har sårat mig djupt och förstår inte själv vad du har gjort så är inge ide att snacka om det.
 
"Hur många killar har du varit med?"
Jag är bäst, eller hur?
 
"Jag har aldrig porrsurfat"
En vit lögn då och då håller alla på gott humör.
 
"Du är underbar"
Du är underbar.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design