Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

I'm naked in my bed..

Skrivet:    ·  Vardag
Halluuu godingar! Ne helt neck är jag faktiskt inte riktigt! VAd tror nu eller? haha :D
Ja nu är det tax för PPL :D Gud vad jag längtat! Typ hela dagen. Fick även tips om serien Girls av min kära klasskamrat Silvia. Kan det vara något att börja glo på efter PPL?

Men nu har jag iaf läst på exponeringsprovet. iaf hälften xD Hade ju bara upphovslagens häfte hemma, självaste exponerings häftet ligger ju kvar i skolan. Såååå typiskt mej :D Men de går nog bra ändå haha!
Sedan är väskan packad med gymkläder. I morgon får jag se om jag klarar av detta. Har ju längtat som en galning ju. Men jag ska börja lungt så får vi se vad jag orkar. Proteinshaken är även fixad ;) Fast mår ju lite illa av den dära mint choklad smaken tyvärr.
Börjat fixa löshåret tills fredag? Not check, får ta de efter gymmet i morgon ist.
 
Men nu ligger min outfit på mordet redo tills i morgon (Tar ju minst 30 min för att leta fram vad man ska ha på sig) Önskar att man hade en egen stylist hemma som kunde fixa sånt! Nån som vill bli min assistent? :)
 
Puss puss o god najt
 
 
♡Sara Hjälmeby♡
Skrivet: 2013-04-23,  kl. 21:39:03 Blogg:  http://omdubarakundese.blogg.se/

Tack så jättemycket!! :D Det kanske jag skulle kunna skriva om! Jag lever också på mitt CSN och lite pengar från jobbet, men det är inte så mycket! Kan absolut försöka skriva ihop ett inlägg o det! :)

Svar: Det skulle vara intressant läsning de :)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design