Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Be strong!

Skrivet:    ·  Fashion
Blev en dag hemma i dag med! Jag orkar verkligen inte det här mer! Satt och käka frukost framför tv:n lungt och skönt tills jag känne mig helt yr och svimfärdig, blev då så jäkla rädd och illamående så jag bara sprang in till sängen ( viste inte vart jag skulle ta vägen) Panik fick jag alltså. Låg bara i sängen och viste inte riktigt vart jag var! Men det gick över lika fort som det kom. Så hämskt att det bara kan komma när som helst! Vågar man verkligen äns ut på en promenad sj ute i skogen? Ne inte jag, blev en slappar dag igen framför tv och jag blir bara mer galen av att inte ha ngt annat att göra.
I morgon ska jag ringa ner till vårdcentralen och hoppas verkligen att det har en tid till mig redan i morgon. Skönt att mamma även är ledig oxå, vågar ju verkligen inte vara själv hemma om det skulle hända ngt, sedan så är det skönt att hon kan skjuttsa mig och om jag får en tid i morgon, vågar inte riktig köra själv i detta skick.
 
Jag vill ju vara frisk och träna innan jag får värsta dampet!
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2013-04-16,  kl. 20:39:14

börja ät med dig så ska du nog se att det går över. Du äter ju inget längre. Sluta tänk på din vikt hela tiden och var glad över att du kan bära storleken small.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design