Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Piss måndag!!!

Skrivet:    ·  Träning och hälsa, Vardag
Nu kan jag faktiskt hålla med om att måndag morgonar är värst! I morses gick jag upp tidigt för att åka in till gymmet innan skolan! Var ju lagon pepp på de + att min andra axel (som är den bästa) bärjade cp:a och hade as ont i den!
Men det sket jag i för ja SKA bara träna! Och på bussen in så luktade de spy för sätet framför mig låg en torkad spya!! Fräscht asså!! Mådde ju ganska illa. Som om jag inte brukar göra de när jag även är åksjuk!
 
Men väl inne på gymmet så kändes det bättre! Men passet gick åt h*****e! Jag klarade inte de nya schemat, det var för tungt! Då blev jag verkligen sur och fick värsta svackan! Redan lixom?? Men jag kämpade ju igen schemat fast med enklare vikter. Måste träna med någon som får mej på bättre tankar!!! Och peppning! Jag tänker då inte betala för pt varje gång... Kostar ju röva!
 
Men nu sitter jag i skolan och har en värkade axel (gymmet gjorde ju de inte bättre)
Funderar på att ta en springrunda när jag kommer hem om axel tillåter de. Då kanske det känns bättre!
 
Ursäkta att ni får ta del av mitt piss humör! Men så är de bara ibland!
 





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design