Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nytt tränings schema!

Skrivet:    ·  Träning och hälsa
Fasen vad jobbigt de var!!! Bokade ju in den bästa Tjejen på gymmet och sa att "Nu ska jag fan bygga muskler" och det var ju rätt kämpigt! Skakade av utmattning efter passet xD 
Klarade knappt av att göra armhävningar (med hjälp av en pilatusboll med bena på där och händerna i marken) och det var sååå pinsamt xD Ett tecken på att jag verkligen behöver detta! Så nu får vi se om detta kommer att gå!
Annars kunde jag boka in en personlig tränare om jag fick svackor. Men de kostade ju 500 kr/h :O Shit! Men det är de värt faktiskt! Efter så var det att ta något lätt som drikyoghurt! Skit god och Skit bra :))
Sen tog jag en sväng till Tommy! Dock var han inte hemma så länge! Men de blev ändå sent hem! Stod och tjöta med hanns föräldrar ett bra tag :) Mycket roligt!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design