Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Lunchat och shoppat med bästis <3

Skrivet:    ·  Happy time with Friends!, Vardag
Att man alltid ska hitta alla snygga fina kläder när man måste stressa hem! Men fick med mej ett par skor (som jag fick fel storlek på med mig hem -.-) en kjol, kavaj, smink och smycken! Alltså NÄR ska jag klara av att hålla i mina pengar? Blir ju ruinerad om jag ska fortsätta ha detta som hobby xD Skulle ju köpa halsduk och VINTER skor, men icke! Men, jag köpte faktiskt ett par handskar ;) Men bästa köpet var nog lunchen! De måste man ju ha lixom. Så jag och Ella satt på Pims och myste :) Snacka om allt som vi tjejor måste prata om och få reda på ;) Helt perfekt fredag!!!
Tack Ella för en mysig dag <3
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design