Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Järnbrist?

Skrivet:    ·  Vardag
Det var faktiskt skönt med en springrunda. Men började må dåligt efter halva rundan. Mådde verkligen illa! Asså vad är detta! :( Tror jag måste ta några prover och kolla vad de kan vara! Är ju jämt trött och svimfärdig så fort jag anstränger mej. Järnbrist eller lågt blodtryck? Vad kan man äta för att förbättra de? Vill verkligen inte ta blodprov och få en massa nålar i sig, då svimmar jag för det ist xD 
Men men, klarade rundan iaf ;) Men långt blev de ju inte. Men alltid nått lixom! Man känner att man tappar kondisen lite om har har haft en vecka uppehåll med springandet! Då får jag gå påt i morgon igen. Men då kanske jag ska äta ordenligt innan så att jag vet att de inte beror på de ;) (som jag då inte tror att de)
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design