Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Torsdag. I skolan.

Skrivet:    ·  Fashion
Kör på lite svart vitt i dag med ;) dock är de en från några veckor sedan xD Men i alla fall...
Snart slutar man skolan och då blir det hem och käka o vila lite om man hinner. Är dödstrött xD Måste vara utvilad om jag ska orka med Zumba passet ikväll!
Kan ju sova lite på bussen, men inte lätt när de luktar blöt hund i hela bussen! För de fläste som går på sötåsen tar ju med sina hundar hit på bussen! Så där sitter dom i sätet och flåser mitt i facet på mig! Trodde jag skulle spy upp frukosted där ett tag i morses -.- För vart man än väljer att sitta i bussen så stinker de hund! Men annars tycker jag hundar är världens gulligaste djur <3 Om de inte är på bussar haha xD
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design