Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Pims och Glädje i Fredas

Skrivet:    ·  Vardag
Var ju ute med syster och hennes vänner! Satt på pims och tog oss ett glas vitt :) Mysigt de! Sedan kände både jag och syrran att dra vidare! Så vi blev hängandes på Glädje med gött folk! Dock fick vi åka hem tidigare än väntat xD Kan ju bli så ibland, eller hur siss ;)) haha. Men det var nog lika bra, för morgonen därpå så var man ju rätt sliten!! Så det fick bli en hel dag i soffan tills det var dax för 61 års festen haha xD
 
 
Siss :)
Söting
Ne nu räckte de tydlige :P haha
Vet inte hur många sånna här fail bilder jag har råkat tagit xD De kan ja väl inte va ensam om? haha!
Mys pys ^^
 
♡Wilmastorm♡
Skrivet: 2012-10-23,  kl. 07:59:17 Blogg:  http://will.scar.se

Vart har hon köpt sin skjorta? :) vill också ha en sån vit

Svar: Om du menade den vita som har långa ärmar och öppna axlar så kommer den från Bik Bok :) Men om du menar den svarta med nitar så köpte jag den på Mallorca, en affär som heter Shana. Men nitarna har jag satt dit själv ;)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design