Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Mardröm

Skrivet:    ·  Fashion, Träning och hälsa, Vardag
ÅÅÅÅhhhhhh... Men aja, nu är jag iaf uppe! Blev ju en underbar natt med sömn.. (inte) Var kallt och hade för mycket tankar omkring mej! Gick upp typ 2 timmar tidigare än vad jag skulle. Vilken sovmorgon det blev! Men nu är man färdig för att sedan dra sig till bygget där det ska borras rejält :S Ajajajaj.. Får sluta med sötsakerna så slipper jag denna pina. Men efter tandis så blir det faktiskt en springrunda innan praktiken! Ska bli så gött, utom att mina nya springtights var trasig i tragkedjan.. Alltid är de ngt -.- Blir att få reklamera dom, nu när jag väl kommer till storstaden igen xD
 
Var ju ett bra tag sedan man blogga, har ju praktik i Götene nu. Så blir att man bara degar efter jobbet xD Men i helgen kommer det allt lite bilder på allt som har hänt sedan höslovet haah xD
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design