Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Min 20 års fest!!

Skrivet:    ·  Happy time with Friends!
Här kommer det en ordentlig bildbomb!!
Kan mer än säga att kvällen/natten blev lyckad! Tror jag kom i säng vi 4 eller nått xD
Nu så sitter man här med en förkylning, men de är det guld värt efter allt detta:)
Det var så himmla kul att det var så många som kom. En del hade jag inte träffat på skit länge <3
Kanske ska ha party igen snart??? Typ nästa år och året efter det när man fyller "20" ;) Nu vill jag inte bli äldre asså!
-
Party looken. Spetsrygg som typiskt inte syns!
Me and my darling <3
KÄK!! Tog inge kort på min super duber goa bål :(
-
-
-
-
Haha xD Äntligen nådde han upp till trädet ;) Fattar inte varför just detta måste???
-
Ja, finns det inga bord att dansa på så går biltaket lika bra har jag hört ;)
-
-
Min desert som bestod av mina cupcakes :D
Nutella cupcakes
Choklad/hallon cupcakes
Här svänger de ;)
Såklart mintu ;) Är ju ett måste
-
-
-
♡Anna♡
Skrivet: 2012-05-14,  kl. 20:17:30

ååh, kan du inte lägga upp receptet på nutellamuffinsen, ser jätte goda ut :)

♡Hanna♡
Skrivet: 2012-05-14,  kl. 20:37:40 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

Ja men självklart :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design