Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Home from the town!

Skrivet:    ·  Fashion
Nu är det verkligen inte långt kvar!!! Gud vad nervös man blir xD
Självklart så pratar jag om körkortet, vill inte sänga för mkt nu ;) så du går vi vidare till Stadiumsnacket!
-
Gick dit innan körlektionen för att snacka med dom om mer extratider som jag då fick :D
Eftersom chefen inte var där då sista dagen jag hade praktik så fick jag i dag ett presentkort på Stadium för 500 :- :)) <3
Passade ju perfekt nu när det var dax för nya joggingskor!
Köpte då dessa asics som annars kostade 1999:- var nersatt till 1499 + 500 :- presentkort!
Heldempade skor som passar perfekt för joggingtur på asvalt speciellt!
Dom är helt underbara att gå i iaf ;) Har på mej dom nu så att man kan gå in dom lite!
-
Passa på att köpa basic linnen och en ny sport BH i FIN färg :)
-



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design