Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Godast med gratis käk!

Skrivet:    ·  Vardag
Ännu en dag på Nyttogubbar avklarat :) Längar lite tills i morgon då det blir grillning på kvällen med dom bästa hihi ^^ <3
Men i dag så serverade Ica här i Tidaholm hemmagjorda hamburgare utanför :) Det passade ju mer än perfekt för mej att kila dit och äta :) Mumms asså!
I dag hade vi även premiär för svenska jorgubbar :D Och ja, de är sååå mkt godare :D
♡Bambi♡
Skrivet: 2013-04-17,  kl. 18:16:54 Blogg:  http://nattstad.se/bambis

Hej! Jag har precis sökt jobb hos nyttogubbar för sommaren, men jag har en fråga till dig som har jobbat för dem. Hur mycket fick du i lön? :) mvh bambi

Svar: Oj ja det var ju ett tag sedan. Men jag jobbade ju mån till fre 9 till 14, i typ 4 eller 5 veckor, Jag fick ut ca 8000 tror ja efter full betalad skatt. eftersom jag var 20 så fick jag mer i lön än de andra som var 17-18. :) De jobbet var rätt gött då man kunde sitta i solen och steka när man inte hade några kunder! Tiden gick väldigt fort! Lättförtjänta pengar ;)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design