Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Dax att börja banta??

Skrivet:    ·  Träning och hälsa
Har ståt kvar på mina 62 kg i snart 2 månader... verkar inte som att det händer ngt mer!
Har gått från 75 kg till 62 kg på typ ett och ett halv år kankse?
Men nu verkar jag fast!! MEN jag ska INTE börja banta. Det är ju den sämsta iden man kan få ;) Det funkar inte i längden och kroppen mår ju inte alls bra av de! Tror inte heller på alla dieter som finns nu! Jag äter de jag tycker är gott och lägger fokus på träningen. Det är de jag har lyckats på iaf :)
Ne, jag måste börja träna mer och speciellt ut och springa!!
Sen så äter jag ju sötsaker varje dag.. kanske man borde dra in på de?? Om det nu skulle funka xD



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design