Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Dagens avslut!

Skrivet:    ·  Vardag
Ojojoj... NU har jag äntligen packat klart.. tror jag? :O Brukar ju alltid glömma ngt som vanligt -.-
Jag har ju fått sommarjobb i Tidaholm, så ska ju vara hos älsklingen nu under de kommande veckorna, så det blev en del att packa som sagt!
-
Blev även en springtur i dag med :) Emma kom och mötte mej halvägs och sedan sprang vi in i skogen på en liten tur :)
Bra kämpat Emma!
Samanlagt för mej blev det typ 4 km, inte dålig de för att få vara mej ;)
Det var kul med en litet pratstund :D Nu taggar vi inteför M-stads cruising!! Hoppa att det lutar åt de hållet :)
-
Nu kommer jag bosätta mej i sängen för att kolla på Gossip Girl som jag har blivet besatt av :S haha xD
I morgon vankas det en körlektion + jobb på det ;) GÖTT!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design