Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fick TILLSLUT min efterlängtade glass :D

Skrivet:    ·  Vardag
oj oj oj, vad jag är jobbig när det gäller sånthär..
Bad min älskling att han skulle köpa en Ben & Jerry's som jag inte har testat, brukar annars ta chokolade fudge brownie.
Men han ville verkligen veta exat så att de inte blev fel, men jag sa att han fick ta vilken han ville.
Då kom han hem med Äpple Paj???!!!! Äter inte äns de i vanliga fall, och ofta att de finns?? :O
Den var så klart inte god och jag blev jätte besviken :(
Aja, så det vara bara det han fick åka och köpa ny, stakarn ''/
Men de andra försöket så blev de lyckat i alla fall :) pekade ut en smak innan han åkte så att det blev rätt :) Chunky Monkey
Bara jag hade lyssnat på honom första gången så skulle det inte blivit såhär krongligt... Men aja :)
Vet, vad spelar lite glass för roll? Men jag var såååå sugen på Ben & Jerry's, speciellt efter man har haft magsjuka och inte kunnan äta ngt..



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design