Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Semester time!

Skrivet:    ·  Vardag
Tjooooo!!! Morning morning!! Tjeeena Tjeeena!
Ja vad händer i dag då? Blir kanske att man träffar kusinerna eftersom de inte var med oss på julafton, så att vi kan byta lite julklappar och att man hinner att träffa dem innan man drar till Helsingborg i morgon. Men det får vi se eftersom det var lite sjukdom ''/ Blir kanske Bio ialla fall :)
Men i dag så måste jag ju packa! Kommer att ha med mig en hel resväska om jag ska få med mig allt som jag har planerat xD Skridskor, gymmkläder, nyårskläder och såklart alla andra tusentals kläder som man bara MÅSTE ha med sig IFALL, Men sen kommer jag typ bara använda hälften haha! Men det är ju bra att ha lixom ;) Men det kommer blir så fruktansvärt kul :DD Och att komma bort från allt elände här i en vecka, är ju som semester ;)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design