Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Klappat & klart!

Skrivet:    ·  Vardag
Ja nu har jag äntligen börjat att slå in lite klappar! Mina kommer vara snyggast under granen ;) Tror jag spenderar minst lika mycken pengar på omslagspapper och band mm, som självaste julklappen xD Men älskar ju verkligen att pyssla + att jag själv skulle bli jätteglad om man fick världens finaste och snyggaste klapp lixom! typ inte vågat öppna den så att man förstör det fina xD

Men i morgon iaf så är det julavslutning med klassen. Så vi ska in till Skövde för att julhandla och luncha på Pims! Sen har ju jag slått in en sån fin julklapp till våran kära magister Fredde som vi klassen ska ge! De kommer bli kanoners :)
Så det kommer ju inhandlas mer julklappar nu! Så det är bara att önska på!! haha!
Nu har jag laggt fram min outfit tills i morgon, så jag säger väl god natt med ett gossip girl avsnitt <3
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design