Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Hemmabak! Julgottigott!

Skrivet:    ·  Mat & Bak
Nu äntligen har jag gjort mina efterlängtade Mozartkulor :) Hittade ju sött strössel så var bara tvunget att köpa det :D Passande men snöflingor nu, för mycket snö har vi väl ändå inte? haha !
Gjorde hälften med vit mandelmassa och andra hälften med rosa :) Lite skojjsigt sådär ^^ Och så klart har man ju i nougat! Lite gjobbigt när det blir så satans kladdigt dock xD Men de fixar man med mjöliga händer ;)
 
Sedan gjorde jag gristrynen som jag kallar det xD För jag fick ju lite choklad över så att säga!!
 
 
 
 
Nöff Nöff o Go Jul!!! <3
Även jag misslyckas ibland xD Tog slut med mandelmassa, så blev bara Nougat, men den smälte ju något i chokladen xD HAHA



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design