Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Helsingborg!

Skrivet:    ·  Vardag
Jo men de tog ju drygt bara 4 timmar med tåget xD Gick ju rätt bra eftersom man hade laddat ner några Gossip Girl avsnitt ;)
Men när jag och syster äntligen kom fram så visade hon mig runt lite i Helsingborg, men trodde dock att det skulle vara något större ändå, men stort är det alltså.
Var dock lite jobbigt att släpa resväskan xD Sedan hade vi lite problem att hitta till systemet! Måste ju förbereda sig lite inför nyår lix!
Men väl henna hos kevin så var jag rätt död efter dagen xD Så lagade lite mat och satt framför tv:n. Lite mys pys sådär :)
 
 
Måste bara berätta detta att just denna platsen som vi gick förbi har lag lixom drömt om, alltså exakt! Snacka om läskigt... just en kyrkogårt och..
 
 
Ser ni felet??? Sj brukar jag äte KORV med BRÖD! Dom är la allt lite knäppa här nere va? xD
 
Jo men blåa bilar verkar ju va poppis..
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design