Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Cold in school today!

Skrivet:    ·  Florist, Photo
Var ju fruktansvärt fint ute i dag nu när det har frusit på! Dock så var det för kallt för att ta kort, drodde att mina fingertoppar skulle trilla dän xD Går ju på Sötåsen, så getter har vi ;) haha!
Har sett på fb hela dagen att de har skrivets om lucia och hur mysigt alla har det med lussebulle och julmust! Blev ju sååå svartis asså!
Men jag fick allt min lussemussetussebulle tillstist :D Här får ni även se mina galna men underbara klasskompisar xD Vet faktiskt inte riktigt vad vi har gjort i dag... Men kul hade vi xD Tror jag skratta non stop de sissta lektionerna :'D
 
 
 
 
 
Här är ju självaste julgrisen klar för julbordet!
 
Här har vi klassens papparazzi, som får vara med på kortet för en gång skull! xD
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design