Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Skapat ny blogg

Skrivet:    ·  Vardag
Klart att jag inte kommat att lämna denna bloggen ;) Men har skapat en till för floristutbidningen!
Ringde skolan i dag för att få lite information eftersom jag drar till Mallorca och missar de 3 första dagarna! Så då nämnde de att man skulle ha en blogg där man ska lägga upp lite bider på de man gjort under dagen mm. Så hoppas bara att jag hinner med båda bloggarna nu xD De jag lägger upp på den andra bloggen kommer även läggas upp här :) Floristbloggen är mest till för lärarna och de andra som kommer gå där. Jag skulle ju kunna göra en kategori med florist på denna blogg, men tycker inte att lärarna ska kunna läsa allt annat som hamnar här haha xD Men ni får ju jätte gärna besöka min blomsterblogg :)
-
http://hannabellis.blogg.se



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design