Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

In Tidaholm, not home

Skrivet:    ·  Vardag
Å vad skönt med en ledig fredag :)
Som ni ser så är jag inte hemma utan hos John! Jag följde ju med honom i går till Borås för han spelade upp till rickspelman och ville knipa zornsilvret! Vet att hälften av er inte fattar ett skit vad jag snackar om xD Men ska ju uppdatera detta senare i dag med en massa bilder som togs under dagen i går! Då får ni även veta hur det gick för honom ;)
Tror jag ska kila ner och hämta lite frukost och kolla på ett avsnitt av Gossip Girl och höra regnet smatrandes på taket!
Blir även ett röj på Johns rum! F*n va de ser ut asså! haha xD Passar på medans han är på jobbet för senare kommer bästa Emms för lite kräftor och vin!!

-



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design