Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Ingen sovmorgon här inte ;)

Skrivet:    ·  Vardag
Gick upp vi 7 tiden och insåg att det inte går någon buss från mej i dag :O Är ju studiedag för alla -.-
Men som tur är så är pappa hemma, så han får skjutsa mej till en annan buss vid 9 ;)
-
I dag praktiserar jag som vanligt! Gött att man är hyffsat frisk nu! Har även en körlektion mitt i allt oxå :D Tagga!! I dag ska jag minsan inte ha några fel xD Förra gången när jag såg en varningsskylt för skarp sväng så gasade jag på istället för att motorbromsa :S haha xD Fattar inte än varför det blev så!
-
På kvällen så åker jag till Älskling för att kolla brasa och fira valborg :) Mysigt <3
Ha en bra valborg :)
♡Simone♡
Skrivet: 2012-04-30,  kl. 08:37:25 Blogg:  http://simonemariaviktoria.devote.se

En sån vacker syster jag har! Ha en bra dag<3 hälsa John:)

♡Emma♡
Skrivet: 2012-04-30,  kl. 19:57:49 Blogg:  http://emmjoh.blogg.se/

Det låter ju perfekt. Skönt att få körkortet till sommaren. Själv har jag inte kört sedan jag flyttade hit till england.



Ja vi får se när vi kan ses. Kanske kommer komma hem tidigare än planerat. ;) som sagt, vi får se...



Kram




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design