Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

God morning sunshine :)

Skrivet:    ·  Vardag


Nu äntligen så har jag skickat ut inbjudningar till mitt 20 års party!! Det kommer bli awsome :D

Simone hjälpte mej lite på traven och det blev kanoners!
Nu blir det att skriva en inhadlingslapp och planera maten. Man kanske ska hitta på ngt speciellt att göra? Kanske inte fåniga lekar som hade när man var liten... men kanske något annat iaf?
Tänk att det bara är exakt 2 veckor kvar :D <3
-
Nu blir det iaf ut i solen hela dagen och steka (Y) Tänkte slipa lite på ett personligt brev nu när jag ska söka in till floristutbildningen till hösten :)
-
Just ja!!!! :O Har jag nämt att jag har fått JOBB I SOMMAR? För det har jag :D:D Först blir det att sälja jordgubbar i 4 veckor och sedan så är jag på Stadium i ca 4 veckor! Jippie :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design