Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Halloween

Skrivet:    ·  Happy time with Friends!


I går så var det time for halloween party!!!
Jag själv klädde ut mej till pirat ;) Vet, hade lite dålig fantasi där!
Men festen blev lyckad och sedan drog man vidare till parken. Man kan säga att det hände lite saker där. Men tyckte ändå att det var lite för lite folk där inne! Hallå! Det är ju halloween. Klart man ska klä ut sig och parta. Roligare än att sitta hemma ;)
-
Börs som djävul, men peruken var ju en grej som alla ville testa, haha xD


Robin och Wody (Fredrik)

Pirat och Gloria

Katten kajsa

viking max

Ellen, Kajsa, Ella, Olivia

Hillbillis?

Bättre bild på min kostym.

Tror nästan alla gick runt med den där peruken xD




Tack Alla för en trevlig kväll :)
♡Thea.K♡
Skrivet: 2011-11-02,  kl. 20:24:42 Blogg:  http://theakarlssson.blogg.se/2011/october/tavling.html

Superfina bilder!! :D ÄLSKAR den sista!! WOW vad fin! :) Får jag sno den bilden till min blogg och säga att den är din och länka till din blogg?!?!?! :D



Btw.. Länge sen nu!! MÅSTE ta och ses snart! :) <3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design