Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Lite struligt sådär!

Skrivet:    ·  Vardag
Har vart en seg dag i dag. Men har småplockat lite och det har blivet en hel del Tv tittande. Arbetsförmedlingen har även ringt. Ska tydligen byta coach igen! Fy vad det har vart struligt denna månaden med allt som har med AF att göra! Men nu så ska det inte bli mer ändringar och jag kommer att få mina efterlängtade pengar nästa vecka :D Men är ju fortfarande arbetssökande, så det får bli att söka, söka, söka jobb! Fick även lite feedback på mitt Cv och personliga brev. Hon älskade det :) Underbart, känner mej nu mer motverad till jobbsökandet;)
Men nu drar jag iväg till ett Zumba pass ;)
-
Bild från Rhosod :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design