Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Pims med Sofie

Skrivet:    ·  Fashion
Det blev ingen tråkig fredag minsan:) Drog in nu ikväll till stan för att tjöta lite med Sofie:)
Mycket trevligt! Var länge sedan, man kände saknaden <3
I morgon så kanske det blir ännu en trevlig kväll i skövdemed lite
festande ;)
♡Hemligt♡
Skrivet: 2011-11-14,  kl. 16:54:21

Jag har inga baktankar eller något, så drf är jag anonym. Vill bara skriva att du är hur vacker som helst! Du tycker att Reese Witherspoon är snygg? Hon är inget mot dig.

Du är så vacker så man vet inte vart man ska ta vägen.

Så, nu var det sagt :)

♡Hemligt♡
Skrivet: 2011-11-14,  kl. 16:56:07

Ja, juste. Försök inte att lista ut vem jag är. Du känner mig, men har inte träffat mig på länge och kommer inte att kunna lista ut vem det är =)

Bye!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design