Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nya inköp :)

Skrivet:    ·  Fashion
Håller på att gå in mina balskor, de sa att man skulle börja i god tid. Gör dock lite ont :S
Men har shoppat lite idag :) alltid lika kul!
Och när jag kom hem så väntade en stor fet räkning :S jaja, får studiebidraget i morron :D

Varje gång jag stod och skulle betala i kassan så kommenterade alla mina naglar!
Lite kul att de tycker att det är NICE :)
Skulle ju köpa mer sånt i dag, men det fans inte en ända affär som hade de :(
Men jag kom hem med detta i alla fall :)
Köpte äntligen en kedja så jag kan använda mina fina berlocker från irland :)
Testa lite nytt :) Fans andra färger oxå, får nog köpa de en annan dag!
I morron blir det upp tidigt. Till skolan för att ta närvaron och sedan följer syster med mej och solar :)
Love Hanna



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design