Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

That dream i am dreaming

Skrivet:    ·  Vardag
Saknar min Älskling <3
Skulle egentligen varit hos dej just nu.
Skulle även firat midsommar med dig, men det blev ju inte så.
Har snart gått en hel vecka sedan vi var tsm, kan knappt tro de, vi är ju nästan alltid!
Måste MÅSTE träffas denna vecka som kommer <3 <3 <3
-
Jag har så mycket planer inför sommaren oxå! Men som alltid så går det så snabbt så man hinner ju aldrig göra planerna verkliga!
Men jag ska verkligen umgås med mina nya och gammla vänner riktigt mkt :)
Sommaren har som tur är bara börjat...
Nu i veckan blir det inlines med Sofie i alf, och det gillas!! <3
-
En riktigt bra film får avsluta dagen! och lite gulliga sms till älskligen <3
Love Hanna



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design