Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Attans asså :)

Skrivet:    ·  Vardag
Så som många andra i dag så var det dax igen att traska till skolan.
Och som många andra oxå vet så är det attans halt ute på vägarna, så som när jag skulle gå upp  till skolan som ligger på ett berg -.- så kanade man bara ner ingen. Men jag halkade inte omkull :) Hur hade de tänkt sig att man skulle komma upp? 
Men men, fick gå i snön bredvid som inte var något vidare. Jippi för första skoldagen. Har ju vart bra hitils?
Som tur var så gick tiden väldigt fort :O så sista lektionen traskade vi ner till bartekniken. Halt halt, men klarade mej utan en ända skråma ;)
Sista lektionen var över och då skulle jag till H&M och skulle köpa snyggaste väskan. Fanns bara en ända kvar i den färgen, men vilken lyckost jag är då! Eller?
Den var ju trasig!!!! :( hela innefodret var ju helt förstört, så de blev ingen väska.
Traskade ner mot bussen lite smålessen över de, och tillslut låg jag på backen!
Min tur dag i dag då? Var bara några meter ifrån bussen och så klantade jag mig xD Trodde att jag skulle klara mej undan denna halka, men nej.
Och som jag vet så tror jag inte att jag var ensam om de i dag.
Jag får helt enkelt hoppas på en bättre dag i morron :)
Love Hanna



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design