Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

HÄRLIGT SPORTLOV!

Skrivet:    ·  Vardag
I går så häde det mycket!
Var ute i slalombacken men Martina :thumbup:
Hej och hå vad de gick? Haha.
Senare så var det att packa med sig korv och bröd för att ge sig av till sjön där John och Jonas pimpla.
Gjorde en varm brasa (behövdes verkligen!) för att grilla korv och bröd :)
Men dagen blev inte slut där, för sen var det bara att åka hem och göra sig i ordning för att festa te lite på kvällen och det blev en pizza på de! :rolleyes:
-
Nej, det är inte bara mjukisbyxor jag har på mig! så dum är jag inte ;)
Grilla korv... OCH BRÖD! gott :D
FEST FEST FEST FEST FEST!!! :thumbup:
BÖRS BÖRS BÖRS ;)
Min lilla Johnny ponny ^^
Farbror robin rockar loss haha xD
-
Hepp ja tror de var allt de. 
Vet att kvaliten inte är den bästa, men så går de om man glömmer kameran hemma!
-
Love Hanna



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design