Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nature is wonderful!

Skrivet:    ·  Vardag
Äntligen så kan man avsluta denna dagen, nästan i lugn och ro.
Har nämligen natur prov i morgon inom ekologi.
Har suttit nu i någon timma och skummläst igenom allt.
Det mesta sitter, men man vet ju aldrig hur det blir i morgon som sagt.
-
Not mine picture.
Annars så har jag spenderat tid på den jädrans loggboken.
Blir lite galen på projektet i bland.
Har nu två veckor på mig att bli klar.
50 foldrar, 50 brända skivor + tryck på dom, detta ska alltså göras.
Okej, glömde att man ska göra reflektion på några sidor!
-
Nu ska ja i alla fall slappna av och se ett avsnitt One Tree Hill <3
Saknar min älsklig gör jag oxå <3 <3 <3
Love Hanna



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design