Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Falköpings radion i morron!

Skrivet:    ·  Vardag
Ringde min praktik plats precis. Är inte pepp på att praktisera, vill va i skolan hellre -.-
Men det kanske blir kul, vem vet? Det kanske är jag som har fått fel syn på detta innan för att man har vart på fel ställe.
Men men, fick min tröja i dag från ellos, den kanske inte var lika snygg i verkligheten som på bilden, men den funkar.
Snart ska jag sätta mej framför tvn, halv 8 hos mej! Sedan är det ju IDOL! Blir även att gotta sej med lite godis.
Love Hanna
♡emilie♡
Skrivet: 2010-09-15,  kl. 19:39:47 Blogg:  http://emiliemediet.blogg.se/

låter ju skitkul! blir nog bra ska du se!! sitter också här o taggar idol haha (:

♡bea♡
Skrivet: 2010-09-16,  kl. 16:36:19

ja det hoppas jag att du kommer i morgon, och halv åtta hos mig ska jag med se och jag ska med se på idol, det är ju bara något måste man, ska se. :P men du Hanna ta med dig lite morgon fika om du vill äta något, och sen tar det bara tio min eller mindre att gå till maten sen på lunchen.

Hoppas att du kommer, så jag har någon att prata med :P hehe, jag lovar dig, du kommer tycka att det är roligt för de är skämt samma där borta :)

kram ses i morgon på stationen. :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design