Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Flöt Lördag :D

Skrivet:    ·  Vardag
Nu väntar jag på att några tjejor ska komma från gamla Stöpen klassen, blir kul att träffa dem igen:)
Ska se på film, käka varma mackor och lite flöt kanske?
Tänkte även ladda in en bild på en SKIT snygg blus som jag hittade på Indiska. Men kan inte överföra bilden till datorn för att det är lite krångel med USB porten:@
Kanske får se den nästa vecka istället :)
Jag får se nu om man tar lite bilder ikväll, så kommer de upp i morgon troligtvis :D
Måste bara tipsa om en bra film oxå ;)
Nyckeln till frihet! Så sjukt bra. Om du gillar filmer som Green mile och Catsch me if you can så tycker jag att du ska se denna ;)
Ha en bra kväll allesammans :)
Love Hanna



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design