Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

happy födelsedan!

Skrivet:    ·  Vardag
ojoj, de var ett tag sedan nu hehe.
Nu har man fyllt år och allt :D 18!!!!
Har vart ute på krogen första gången, eller ja, två ggr faktiskt ;)
Det var som jag hade tänkt mej. KUL!

Har fått en del oxå, som ni får se.

En snopp som man ska ha tvål i och snopp pasta! så mumsigt! Fick av  Ella, Amanda, Martina och John! Har jag glömt någon? var i allafall pinigt att öppna kan ja säga xD

Fick av simone och patrik. smaktillsättning för drinkar :D ett ljus och Hannah montana parfym!! :O xD Men den luktar jävligt gott! det är väl de som är vitsen ;)

Ett fint smyckeskrin av älsklingen <3<3<3<3 :D



Sen har vi lite bilder som har tagist under veckorna:

Haha jag och Bea :D Fjortis? ne xD



när det var som finast satt gänet ute och drack hallonsoda! mumms <3 älskling i bakrunden. Fick skärpan på fel sak men haha xD

Bea skrivet, så FINT! :D


Aja, i heligen kanske de blir lite kort. ska jobba på blues festivalen i tidaholm (Y)
Måste bli bättre på att blogga känner jag!

Puss Hanna ;)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design