Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nu är det Gjort! Nu blir det Kavelbro i morgon.

Skrivet:    ·  Vardag
Nu är det i alla fall gjort!
Har sökt in till bygg/måleri programmet och i morron så ska ja hälsa på!
Velar ändå fram och tillbaka hur jag ska göra... inte lätt val.

Jag har ju som sagt bara 1 år kvar på media med det är det ja inte vill hålla på med, jag vill ju måla.
Men sen när den dagen kommer när alla mina vänner tar studenten så kommer man ångra sej lite, för då har jag ytteligare två år kvar att gå.
Men de finns ju en del posetiva saker oxå om jag byter. Måste även kolla upp om man får studiebidrag sista året eftersom jag är över 20 år och då kanske men inte får de. vet ni något om de? I så fall får jag ta och ringa SCN någon dag framöver.

Vist är det pirrigt inför i morron men ska va med Sandra hela dagen, en gammal klasskompis som går de programmet :)

Nu hoppas jag bara att jag kan bestämma mej innan sommarlovet!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design