Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Kläderna :D

Skrivet:    ·  Vardag
I dag hämtade mamma ut mina kläder!! ÄNTLIGEN!
Men alt kom inte med, får de i slutet av maj :(

så har provat lite kläder nu hehe;)
Sjöng sing star jag och frida oxå, var länge sen de <3

Men men, nu till kläderna.

Min Bikini. Fick bli en vanligt topp denna gången.

OOO rosa linnen :D

Mina efterlängtande zebra tights :D:D matchande trosor, min BH kom inte denna gången :( får vänta.

Gråa tunikan var lite lång, för sy upp den om ja behåller den.

Mina skor. hiss eller diss? De var ju smuts på dom!!!! kanske inte syns så bra, men stör mej på de eftersom de ska ju vara rena när dom e nya. kanske ska lämna tillbax.


Nu ska jag mäla vidare på mitt träd, e snart klar :D <3

Love Hanna
♡Bea ^^,♡
Skrivet: 2010-05-05,  kl. 19:53:03

fan vad snygga kläder och underkläder du har köpt gummsan<3 ^^.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design