Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Hälsat på bygg/måleri programmet.

Skrivet:    ·  Vardag
Ja, det har gått fin fint i dag :) Det var verkligen kul att komma ut och måla :P
Skulle faktiskt vara kul att börja på bygg/måleri programmet.

Mötte Sandra på rece så jag slapp att gå till kavelbro själv.
Fick vara med sandra hela dagen. Var i en lägenhet och slipa o måla förnter.
Sen fick jag spackla. tiden gick väldigt fort kan jag säga :)

Fick reda på att om jag börjar där så behöver jag ju inte gå på alla lektioner eftersom jag redan har läst dem, så istället så får jag kanske måla och vara med 2:orna. Och om det blir så, så får jag gå ur skolan tidigare om jag jobbar på :D

Men jag har inte bestämmt mej än... de e lite svårt.

Har vart och hälsat på syster i dag oxå och hennes ökenråttor ^^
Fika och käka tacos ;) Kul att hälsa på :)


Love Hanna



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design