Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Volley bill dagen!

Skrivet:    ·  Vardag

 

Ja då har man spelat volley boll som Jokern ;)
Det var riktigt nice:D
Det roligaste var nog när vi skulle gå tillbaka till skolan och äta.
Alla, och ja menar ALLA stirrade på mej :O
Det var kul faktiskt xD

Sminket gick att tvätta bort (y)

Efter det så gick man lite med Ella, Lusen, Börs och lille John :)
Satt på rece och tjöta ^^

Sedan träfade man Tommy en stund -.-
Det var inte såååå kul precis!
Gustav träffade man med...
Du fattar inte att jag gillar dej :( Varför ska HAN styra ditt liv!!!!! :@ 

Nu kommer det lite bilder från Dagen ;)


Emmilie

Anna

Jag & Suss

Jag xD

Håkan >< eller ska man säga lusen fast äldre? Haha ne va taskig ja e xD :)

Jag och Julia xD

Söta Jonas ^^

I am so sexy!

YEH!

John och Lusen då ^^
Hade lite bilder på ella, men jag är snäll i dag, så jag lägger inte ut dem ;)



♡Anonym♡
Skrivet: 2009-09-06,  kl. 13:43:17

Tack för den snällheten ^^ Vet ju att jag kan lita på dig ;P <3<3<3

♡Emma♡
Skrivet: 2009-09-07,  kl. 11:44:42

Hahaa du var ju för söt! hade jag sett dej hade jag inte kunnat lista ut att det var du xD

♡hanna♡
Skrivet: 2009-09-07,  kl. 19:12:47 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

Ella: Klart att du kan lite på mej bruden<3<3 jag är alltid snäll`^^xD

♡hanna♡
Skrivet: 2009-09-07,  kl. 19:13:52 Blogg:  http://fliflickan.blogg.se/

Emma: Haha, ne det var några som hade lite problem med det. Jag tycker att det bara är bra eftersom jag fick gå så till v-höjd xD




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design