Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Tidahôlm i dag ^^

Skrivet:    ·  Vardag
Sitter och har Multimedia. Är äntligen klar med min reklam ^^
Tänkte ladda upp den på bloggen men det funkade inte så bra :(
Hittade en massa bilder på mej som liten :)

Här är jag och Frida redo att cykla iväg haha xD


Jag älskar min syrra <3<3


Senare i dag så ska jag till Tidahôlm ^^
Jag och John ska se på film :)
Sedan på lördag träffar man Ella och Amanda oxå. så KUL <3<3
Love u!
Men nu ska jag fortsätta med min andra uppgift -.-

Jag lova. Jag har med kameran :D
Kommer komma MÅNGA bilder till bloggen efter heligen <3<3

Love Hanna
♡Anonym♡
Skrivet: 2009-09-27,  kl. 16:37:13

Shit vad kul vi hade det :D älskar dig med vännen <3<3<3 Vi får ta och hitta på ngt snart igen! PUSS

♡Ella♡
Skrivet: 2009-09-27,  kl. 16:38:30

Från mig alltså ;D<3<3<3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design