Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Onsdag <3

Skrivet:    ·  Vardag

Nu vänar man på att Idol ska börja ;)
år bara 8 min kvar!

Pratade precis med Gustav.
Saknar dej så mycket :(
Det var ett bra tag sedan vi pratade men varandra.
Du kommer alltid vara min Knazer <3

Var men Ella i dag efter skolan.
De vi hade tänkt göra gick inte.
Får ta de nästa Onsdag kanske då istället ;)
Ella hittade ett par skit snygga skor/stövlar :O
Verkligen din stil asså :)
Jag älskar dej Ella <3

Jag måste bara berätta att jag äntligen har gått handledar kursen :D
Kom dit vi 5 och åkte hem vi halv 9, då var det bara läxor att göra xD
La mej sent, men jag har överlevt dagen i alla fall ;)

Nu ska man bara ladda upp inför i morgon.
Har orienterings dag ;)
Ella, jag lovar att vi inte ska springa vilse ^^

Nu är det bara 1 min kvar innan idol börjar.
Så hej svejs på er <3


Jag måste hitta balans i mitt liv!


Love Hanna
♡Ella♡
Skrivet: 2009-09-17,  kl. 18:18:46

Älskar dig också gumman <3 Fan vad kul orienering var då :P Haha, fast med lite fantasi blir ju allt kul ^^ mohaha <3<3<3<3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design