Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Måndag <3

Skrivet:    ·  Vardag


Tjena på er ;)
Dagen har vart underbar när man fick träffa sina vänner igen <3
Som vanligt så fick man en kul bussresa hem med Ella och Sofie :D
Man har alltid kul när man är med sina knasbollar <3

Jag har haft det kul i skolan i dag oxå!
Redigerade klart filmen, jag tyckte att jag lyckades bra med den ^^
Fick vara social me Börs med att skicka lite sms <3

I morgon blir det att ta en ficka med Börs, Ella och Lusen :)
Längtar redan :) Man har så kul med er <3

Nu ska jag packa klart min väska så jag slipper stressa med det i morgon.
Ska ju på 2 läger :O
Ett från onsdag till Torsdag och det andra Torsdag till Fradag.
Kommer sakna min vänner när jag är borta :(
Men det kommer bli kul ändå.
Har ju mina vänner från Media och Emma sen när vi drar iväg med Global Klassen :D
Kommer ta MÅNGA bilder :))

Sedan är det bara heligen att se fram emot <3<3

Love Hanna
♡Anonym♡
Skrivet: 2009-09-11,  kl. 18:20:02

Kul och myyyysigt hade vi ;) Helgen blir spännande, om 40 minuter kmr jag till dig btw :D PUUUUSS <3<3<3 Du är BÄST vännen, glöm inte det!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design